Retningslinier for salg. Følgende sendes med vurderingspapirerne: Vurderingsdokument, løsøreliste og dokumenterne med påtegnelser over fejl og mangler. Opslag om salg, kan af bestyrelsen placeres i foreningens udhængsskab ved foreningshuset. Når der er fundet en køber, skal følgende sendes til den person som står for salget.

1. Dokumenterne med påtegnelser over fejl og mangler underskrevet.

2. Løsøreliste udfyldt og underskrevet.

3. Ny tingbogsattest fra sælger

4. Folkeregisterattest fra køber skal medsendes.

Herefter aftales en salgsdato. Salget skal foregår på foreningens kontor. Sælger skal på salgsdagen erlægge kr. 10.000,- (i check eller kontanter) af den foreningsmæssige værdi, som foreningen tilbageholder i ca. 4 uger. Har foreningen tilgodehavende, vil dette blive modregnet i beløbet. Restsummen vil senere blive udbetalt til sælger. Køber betaler et indmeldelsesgebyr på 1.000,- kr. med check eller kontanter. Køber vil blive kontaktet af bestyrelsen, inden der kan skrives salgspapirer. Bestyrelsen Sommerbyen Rønhøjgård